Google AdWords

FCR Media Online d.o.o.
Žute stranice Hrvatska


članica FCR Media Group, u suradnji s FCR Media On Line, autoriziranim Google AdWords Premier SME Partnerom

Promovirajte Vašu web-stranicu na Google-u!
Vaša poruka stiže istog časa do Vašeg potencijalnog klijenta!

Nudimo kreiranje, pokretanje, razvoj i upravljanje AdWords kampanjama za oglašavanje tvrtki. Naši stručnjaci pobrinut će se za cjelokupno oglašavanje u Google AdWords kampanjama, od kreiranja računa i vrste reklamnih kampanja koji najviše odgovaraju klijentovim ciljevima. Također osiguravamo učinkovito vođenje reklamnih kampanja, odabirom pravih ključnih riječi, dizajniranjem oglasa koji je najprikladniji za ciljanu skupinu po izboru klijenta, optimizacijom i tumačenjem rezultata dobivenih tijekom AdWords kampanje.

  • Što je Google AdWords (link)
  • Kako AdWords radi (link)
  • Google AdWords daje trenutne rezultate (link)
  • Kako ćemo surađivati/izvesti/upravljati AdWords kampanjama (link)
  • Prednosti / Značajke (link)
  • Cijene i vrste AdWords kampanja (link)

Što je Google AdWords

Google AdWords je online program za oglašavanje kojeg nudi Google, i jedan je od najčešće korištenih vrsta Pay Per Click (PPC) oglašavanja trenutno dostupnih na internetu. AdWords kampanje su najučinkovitiji instrument za postizanje trenutne vidljivosti Vašeg oglasa na internetu, osiguravajući najbržu i najstabilniju online prisutnost. Vaša tvrtka će biti trenutno poznata, a Vaša ponuda, proizvodi ili usluge će u rekordnom vremenu privući posjetitelje / klijente na Vašu web-stranicu.

Kako AdWords radi

Google prikazuje 3 sponzorirana oglasa u središnjem dijelu stranice pretrage, na vrhu, prije rezultata organske (klasične) pretrage te određen broj oglasa desno na stranici. Sponzorirani linkovi su bolje pozicionirani i obilježeni s podlogom u boji.

Važno! Uz kupnju bilo koje vrste Google AdWords kampanje, dobivate 30% popusta po izboru na www.zutestranice.hr (Vrijedi samo za nove ugovore).

Google AdWords daje trenutne rezultate

Google AdWords daje prioritetnu prisutnost na Google-ovoj stranici pretraživanja, višestruko uvećavajući mogućnost da potencijalnom klijentu budu dostupne reklame/oglasi, budući da se svaki prikaz pojavljuje u skladu s pretragom svakog pojedinca koji traži neku određenu vrstu proizvoda ili usluge. Preko “PayPerClick” odabira, naplaćuje Vam se samo kada netko klikne na Vaš oglas, tako da će svaka kuna potrošena na AdWords dovesti potencijalne klijente na Vašu web-stranicu.

Kako ćemo surađivati/izvesti/upravljati AdWords kampanjama

Svaki klijent će imati svog Google AdWords menadžera računa koji će utvrditi, zajedno s našim klijentom, ciljeve i strategiju Google-ove reklamne kampanje. On će konstantno pratiti i optimizirati reklamne kampanje. Određivanje ciljeva kampanje – npr. – Što klijent želi? Povećati promet na svojoj web-stranici? Povećati svoje prodajne rezultate? Poboljšati svoj imidž na tržištu? Promovirati svoj novi site? Određivanje ciljane skupine – npr. - tvrtke, pojedinci, skupine birane prema različitim kriterijima: mjesto, dob, interesi, itd. Odredit ćemo zajedno s klijentom budžet za AdWords kampanju i njezinu vrstu (ekonomičnu, balansiranu ili agresivnu).

Kreiranje i pokretanje AdWords kampanje:

Mi kreiramo AdWords račun te identificiramo ključne riječi i tekst prikladan davanju prioriteta unutar prikaza oglasa; Mi odabiremo uređaje na kojima će oglas biti prikazivan (laptop, tablet i mobitel) sukladno klijentima na koje se cilja; Mi pokrećemo Vašu kampanju na Google-u.

Trajno praćenje i optimiziranje:

Mi kontinuirano pratimo ključne riječi i tekst koji su najbitniji za osiguravanje uspjeha kampanje, u isto vrijeme uklanjajući i ispravljajući sve što se pokaže neučinkovitim; Mi kontinuirano optimiziramo početne postavke kako bi dobili najbolje moguće rezultate kampanje.

Trajna izvješća o pokazateljima uspješnosti kampanje:

Mi generiramo izvještaje prilagođene Vašim potrebama i šaljemo ih na način kako ste Vi odredili na početku naše suradnje. Osiguravamo trajno savjetovanje tijekom radnog vremena ureda.

Prednosti / Značajke Google AdWords kampanja

Na Google-u se dnevno registrira preko 5.9 milijardi pretraga (statistički podaci za 2013. godinu u stvarnosti su u trenutnom porastu). Vaš oglas će doći do potencijalnih klijenata na najjednostavniji i najdjelotvorniji način, prikazujući se postavljen na prvoj stranici rezultata pretrage na Google-u;

Vi plaćate samo onda kada netko posjeti Vašu stranicu klikom na Vaš oglas.

Važnost: Vaš oglas odgovara ključnoj riječi koju upisuje potencijalni klijent, jer cilja aktivna pretraživanja na tražilici, budući da je savršeno prilagođen potrebama korisnika;

Brzina: Vaš se oglas prikaže trenutno;

CPC (Cost per Click): Vi plaćate samo onda kada korisnici kliknu na oglas, puka prikazivanja Vašeg oglasa su besplatna;

Kontrola troškova: potpuna kontrola nad zajednički utvrđenim budžetima;

Učinkovito usmjeravanje: Vi odlučujete u kojem zemljopisnom području, kome i kada ćete prikazati svoj oglas;

Brojčano iskazani rezultati: detaljna statistika o učincima Vašeg oglašavanja;

Prilagodljivost: možete stalno prilagođavati Vaše kampanje kako bi se oglašavali sukladno dinamici online tržišta;

Multi-Devices: korisnici vide Vaš oglas bez obzira na uređaj kojeg upotrebljavaju (laptop, tablet ili mobitel)

Troškovi Google AdWords kampanja

Troškove Google AdWords kampanja određuje nekoliko čimbenika, kao što su konkurencija/djelatnost, raznolikost proizvoda/usluga, strategija i naravno, financijske mogućnosti klijentove tvrtke. Što je Vaša konkurencija veća, to će cijena za Google biti veća kako bi usmjerio klijente na Vašu web-stranicu. Nema gornje ili donje granice, umjesto njih postoji granica do koje AdWords kampanje postaju isplative za svakog klijenta, i to je razlog zašto, nakon utvrđivanja strategije i svih elemenata AdWords kampanje, zajednički gradimo mjesečni budžet. Prema našim stručnjacima, niže prikazan tarifni plan predstavlja granicu od koje AdWords kampanja postaje istinski isplativa.

Važno! Uz kupnju bilo koje vrste Google AdWords kampanje, dobivate 30% popusta po izboru na www.zutestranice.hr (Vrijedi samo za nove ugovore).

CIJENE
Cijene ( EUR + PDV )
Tip Google AdWords kampanje Starter Basic Extra Superior
Kreiranje I aktivacija Google AdWords računa 0 0 0 0
Početne postavke, planiranje kampanje i konfiguracija 0 0 0 0
AdWords kampanja cijena/mjesec 90 170 225 >250
Značajke Google AdWords kampanje
Broj AdWords kampanji 1 2 3 4
Broj oglasnih/reklamnih grupa 2 4 6 8
Broj oglasa/reklama 6 8 12 16
Minimalno trajanje ugovora 6 mjeseci 6 mjeseci 6 mjeseci 6 mjeseci
Konfiguracija i planiranje Google AdWords kampanje
Kreiranje kampanje (tekst, ključne riječi)
Kreiranje oglasa i optimizacija s maksimalnim učinkom
Definiranje i određivanje ciljeva
Strategija i dnevni budžet kampanje
AdWords implementacija ključnih riječi
Implementacija ključnih riječi za maksimalnu učinkovitost
Odabir načina prikazivanja rezultata
Kreiranje Google Analytics računa - - -
Primjena kodova za remarketing - - -
Povezivanje AdWords računa s računom Analytics-a - - -
Analize i vođenje Google AdWords kampanje
Blokiranje ili dodavanje ključnih riječi
CPC analiza (cost per click - plaćanje po kliku)
Analiza i ponovno podešavanje ključnih riječi
Monitoring i optimizacija
Procjena pokazatelja uspješnosti kampanje
Individualno savjetovanje preko vlastitog menadžera računa
Pomoć klijentu (telefon, e-mail, Skype, itd.)
Analiza odredišta oglašavanja - - -
Blokiranje ili dodavanje odredišta oglašavanja (Google Display) - - -
CPM analiza - - -
Učestalost slanja pojedinačnih izvještaja mjesečno 2 puta mjesečno tjedno po zahtjevu

Da li ste zainteresirani?
Ispunite formular i kliknite na Pošalji.
Kontaktirat ćemo Vas što je moguće prije!